Kako se je začela zgodba Banibeans specialty kave?

Zgodba in ideja o znamki specialty kave se je porodila, ko sem imel 16 let. Kave nisem preveč maral, večinoma zaradi okusa. Kava se mi je namreč vselej zdele zelo grenka. Čudno se mi je zdelo, da bi bilo ljudem vseč, če je njihova jutranja kava grenka.

Poglobil sem se v same procese pridelave, pa v praženje in na koncu tudi v pripravo. Ugotovil sem, da lahko na okus res odločilno vplivamo  s praženjem.  Hkrati sem ugotovil tudi, da v Sloveniji primanjkuje specialty coffee mikro pražarn. In zato je pri leta 2018, ko sem imel še vedno 17 let nastala znamka Banibeans.

Počasi sem pridobival vse več znanja o pripravi in praženju in tako tudi nadgrajeval ponudbo in izdelke. In danes stoji, spletna trgovina z res kakovostnimi specialty kavami, ki so dvakrat tedensko (sreda in sobota) sveže pražene v Ljubljani, natančneje v Šiški. Pazljivo praženje zagotavlja razvoj svojevrstnega okusa in arome v kavnih zrnih.

Ljudem želim omogočiti pitje res kakovostne, inovativno procesirane, svetlo pražene in uravnotežene speicilty kave.

Praženje

Ker je praženje verjetno celo najbolj pomemben del pri pridelavi kave, praženju posvečam res veliko pozornosti. Prisegam na svetlo praženje, saj s tem v kavnih češnjah ostanejo unikatni okusi, ki so prisotni v vsaki kavni češnji.

Luka Banovič, Banibeans